Dag 11 – Mina syskon

Mina syskon innebär min syster och min bror.
Inga av dem är mina riktiga syskon. Eller ja, det är inte helt klart om jag och min syster har samma pappa.
Mamma säger att vi har det och andra säger att vi inte har det. Så jag blir lite förvirrad.
Men det spelar som ingen som helst roll. Jag kommer aldrig att älska henne mindre för det.

Mina syskon är ialla fall något av det bästa i mitt liv.
Jag har de två absolut bästa syskonen i hela världen.
De stöttar mig i alla lägen, finns där för mig i vått och torrt.
Tröstar mig när mina tårar rinner.
Mina syskon är de bästa som finns.
Jag älskar dem över allt annat. Och kommer alltid att stötta dem och finns vid deras sida.


Min syrra, haley, min bror, och jag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0