Dag 15 – Mina drömmar (igår)

Alla har vi drömmar, vi drömmer oss bort och önskade att allt var sant.
Vissa drömmar kanske inte går att uppfylla, men många går om man bara vill.

Min dröm är ialla fall att ha en familj, stor som liten det kvittar. Att jag går ut skolan, får ett jobb där jag trivs.
Få flytta tillbaka till Thailand och börja leva mitt liv där nere med min fina familj.
Att ha en egen affär. Klädes affär, glassbar, ja typ vilket slags affär som helst. Eller ialla fall en sådan affär som jag är intresserad av.
Och sen drömmer jag om att ha en fin stor lägenhet nere i Thailand, nära mina släktingar och bara leva livet där.
Men sen drömmer jag om att allting i mitt liv går bra, och att jag klarar av att kämpa! Trots alla med och motgångar.
Det är väl lite av mina drömmar, resten vill jag bevara för mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0