Dag 19 – Detta ångrar jag

Man brukar säga att man aldrig ska ångra något utan lära sig av sina misstag istället.
Det är dock inte många som följer de ordspråket, men det är någonting som verkligen stämmer.

Hur som helst, så kan jag väl säga så att jag inte ångrar något jag gjort. Men jag önska att jag kunde göra vissa saker annorlunda!
Jag önska att jag valde fel umgänge och att jag förlorade den som betyde mest för mig! Som än idag betyder oerhört mycket för mig. Jag drömmer och tänker på personen varje dag. Jag saknar det som var.
Jag kan väl lika gärna säga att jag ångra att allting blev som det blev. Och jag kan säga att allting som hände var pga mig själv. Det var jag som valde det! Även fast jag inte visste då vad jag hade att förlora och vad jag skulle förlora! Men det fick jag ju sota för efteråt! Vilket sårar mig så oerhört mycket idag!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0