Darin Zanyar

Visste ni att jag varit så kär i Darin. Ja, ni hörde rätt Darin Zanyar som var med Idol första året och kom tvåa. Han var mitt allt(trodde jag). Jag var så förälskad och så kär i den mannen.
Idag har det såklart tappat ner, men hans musik får mig fortfarande att mår så jäkla bra. Det är tryck i hans låtar, trots att de är lugna!


Denna bilden på honom fick mig att älska honom. Han var ju så söt!
Och han var ju så fin! Ja, och han var snygg.
Idag tycker jag inte det är något speciellt med honom. Men visst har jag minnena kvar från den tid jag älskade honom.
-Alla anteckningar jag gjorde och satte upp på väggen.
-Alla bilder på honom, stora som små.
-Alla planscher! (hur stavas det?)
-Alla bilder på min dator och allt fint på datorn som jag skrev!

Det är rätt många minnen!
Idag inser jag egentligen vad musik är och innebär. Visst att jag kan tycka att folk är snygga och så. Men det är ju musiken som egentligen spelar någon roll. Man ska ju inte älska människan som sjunger, men inte musiken! Men jag älskar både Darin och hans musik!
Man slutar aldrig älska sin "första" kärlek. Haha!

Är det någon som läser min blogg som tycker att han är bra eller duktig? Någon som är ett fan av honom?
Jag är ett fan, det är jag! Och jag kan inte ljuga om det. Och trots att jag vet vad mina vänner tycker och tänker om honom, så är det inte det som spelar någon roll! Han är bra!

En utav hans bästa låtar är faktisk , be what you wanna be!

Lyssna på den och läs texten noga! Lyssna väldigt noga!
Den texten har faktiskt en mening. Jag tycker det ialla fall!

Han musik har faktiskt varit min luft när jag mått som sämst, men även när jag mått som bäst!
Många ser honom som "bög" , "fjortis", "ful", "äcklig" osv osv.
Men vad har det med hans musik att göra?
Hans musik ska väl inte drabbas bara för att hans utseende inte passar vissa?
Han är en väldigt söt och trevligt människa. Ialla fall när jag träffat honom.

När jag var och såg honom i K-stad första gången så var det helt overkligt i min värld.
Jag kände inte mig själv, jag var så borta. Jag var så förstummad och svag!
Jag visste inte att en människa kunde ha en sådan utstrålning, charm och ett sådant fint sett att bete sig på. Jag visste inte att en kille kunde få en tjej att glömma allt runt omkring sig. Jag visst inte vart jag skulle ta vägen helt enkelt.
Han hade ett speciellt sätt att röra sig på där uppe på scenen!♥

Så döm inte någon för att ni inte tycker att de ser bra ut, för att deras utseende inte passar er klass!
de kanske har världens finaste insida. Kom ihåg; Utsidan ger insidan en chans, insidan ger utsidan en glans!
Och det är inte Darins utseende ni ska tycka är bra, utan hans underbara musik!

Ialla fall, en av de första låtarna jag föll var Why does it rain

Visst är den fin? Och visst är den bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0