det svider i hjärtat fortfarande

Det finns vissa saker som svider i hjärtat fortfarande när man tänker på det.
Det finns vissa saker jag tänker tillbaka på och önskar att jag kunde göra det bättre.
Det fnns gamla saker jag önska att jag gjorde annorlunda, fast jag ångrar ingenting.
Men jag önskar bara vissa saker.

Idag finns det en sak som tar kol på mig hårt. Och det är min gamla bästavän. Min första bästa killkompis i Hörby. En som betyde en hel del för mig. En som jag förlorade när jag valde att umgås med fel människor.
Men han betyder fortfarande en hel del för mig, och jag saknar honom så mycket.
Jag gjorde inte mycket för att kämpa tillbaka det jag hade förlorat. Men det gjorde inte han heller.
Men han var en kille som jag litade på, en som jag kunde prata om allt med, en som jag verkligen mådde bra av, en som fick mig att må bra när jag var ledsen!
Jag saknar att vi idag inte ens kan snacka eller säga "hej" , jag menar hur svårt kan det vara?

Men tiden går, och saker och ting förändras:/ , vare sig man vill eller ej!
Men jag minns allting precis som att det var igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0