draktränaren?

Tittar på film hemma hos mamma just nu, hyrde filmer när vi kom till Eslöv. Tror filmen heter draktränaren, men är inte säker.
Precis snackar med Vicky, tur att ingen kan hålla käften och bara går runt och snackar och tror att de vet allt. Kom och fråga istället för att låtsas "veta". Det hade underlättat en hel del. Och en viss person tycker och tänker saker, men säger det till Hampus istället då saker handlar om mig, men vågar inte stå för det. Konstigt. Förr var hon rätt stor i truten eller? ;o
Men vissa blir också svaga och fega.
Hatar såna människor, det är såna jag spottar på helt bokstavligt alltså! Men men, jag försöker lugna ner mig och hoppas på att de som säger sig "veta" något komma fram till mig och frågar själv om det är sant eller ett rykte.
Men men, tills dess får jag ta och snacka skit om andra eller? folk gör ju så numera?! Så det vore väl inte så fel om jag också skulle börja med det?:o

Aja, nu ska jag titta vidare. Fast jag typ inte sett någonting av filmen som ändå snart är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0