FRÅGESTUND



FRÅGA NU PÅ EXAKT VAD NI VILL. KOMMER ATT SVARA PÅ DET UNDER KVÄLLEN NÅGON GÅNG!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

har corre och isa bloggar?

2010-12-19 @ 19:07:28
Postat av: Anonym

Har ingen fråga att ställa. Vill bara säga att när jag fick veta att du skulle ha barn tänkte jag, stackars unge och stackars dig. du har fått mig att ändra helt min uppfattning om att vara ung mamma. Hoppas att allt fortsätter att flyta på och att de håller med din kille :) / en av dina läsare

2010-12-19 @ 20:28:40
Postat av: Anonym

brukar du och din kille ha sex även om ni har barn nu?

saknar du din pappa ?

hur många killar har du haft i livet?

drack du mycke och festa innan?

hur mycke väger du?

har du varit otrogen någon gång mot din nuvarande kille?

vill du ha fler barn?

vill du gifta dig?

är du kär?

2010-12-20 @ 12:08:01
Postat av: Anonym

vad tycker du om unga mödrar programmet?

hur klär du dig?

har du bra självförtroende?

tycker du att du är pedant?

läser din kille din blogg?

gör du fortfarande naglaR? vad kostar det?

2010-12-20 @ 19:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0