GOD NATT

Nu ska jag sova, nu ska jag sluta babbla en massa skit och skriva långa romnaner!;)
Jag skriver rent för mycket när jag väl är igång. Men annars så skriver jag inget alls! Buhu!
Aja, Hampus sover bredvid mig i soffan och Haley i babysittern och Teddy på madrassen som Lina brukar sova på. Och jag lyssnar på Darin - want ya!
Yeah, här går vi loss! Han är grym den där killen! ;)

Jag skiter i om ni hatar honom, för jag älskar honom och han är bra. Så freaking good!
Okej, jag vet inte vad jag snackar om längre. Så jag ska nu sluta!
Vi hörs imorgon sötnosar!
Sov så himla gott och dröm fina drömmar, puss och kram på er♥


ni får en bild på mig också♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0