hampus chokladbollar!

Kom på att jag nog hade skrivit chokladbullar. Men det heter ju chokladbollar!;) Tabbe!
Hur som helst så sitter jag och käkar dem nu, goda är dom.
Jag brukar inte vara glad för såna där grejer. Men just dessa hemmagjorda är väldigt goda. Kanske för att Hampus gjort dem väldigt små? Så man tröttnar kanske inte lika lätt på dom?


Visst ser de goda ut?

Sen så märker jag att jag verkligen saknat att blogga. Skriver inlägg för inlägg nu! Ibland är det skönt att känna en sån känsla. En känsla att allting ska bli bra och att allting är så roligt!
Och ikväll är en rätt bra kväll, med spänning. Eller man kanske inte ska kalla det för spänning då Hampus och Haley ligger och sover just nu? Haley på golvet, jag har inte bett henne sova där. Utan hon la och lekte där och sen bumms somna hon. Och Hampus satt och titta lite på Hugos blogg med mig och sen så däcka han också.
Och förresten vi får ju inte glömma Teddy. Han ligger vi trappuppgången och sover! Jaha, ensam kväll eller vad säger man?!:)
Jag ska ialla fall titta på PH avsnitterna sen, och äta massa chokladbollar!;)
Sen kanske dippa lite chips! Låter inte det helt jävla underbart?
I mina öron låter det ialla fall för jäkla bra! I era med säkert!

Nej, nu ska jag sluta snacka! Hoppas ni har sovande folk runt om er så att ni kan mysa till det rejält med gottis!:)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0