helt ny design!

Gjorde en design till Corre, eller vi hjälptes faktiskt åt. Hon fick göra headern lite som hon ville, sen så hjälpte jag henne och sa till henne hur man kunde göra. Och det blev bra tillslut. Och hon blev nöjd.
Inte bloggat alls idag, men jag vill kunna umgås med mina vänner utan en dator.
Sen så har jag inte orkat heller.

Inatt somnade jag och Hampus rätt sent, vi titta på film inne i rummet. Corre ville sen den mean girls, men tror ni inte att hon somnar först? Snyggt eller hur?
Sen så somnade vi efter filmen, varmt var det. Vi delade säng med corre. Mathilda la på madrassen och njöt. Men det var mysigt med lite värme. Men jag har feber så det blev rent för varmt! Men lyckades somna tillslut, så det kvittar väl?

Idag har vi ätit skinkfrestelse, min egen hemmagjorda. Alla tyckte om den! Så det var ju bara en tumme upp. Jag vet ju sen innan att hampus är förälskad i den, men inte trodde jag att han tyckte om den så mycket att han tömmer halva formen själv?:)
Sen efter maten så gjorde Hampus chokladbullar. Gott!
Sen så åkte tjejerna hem, men vi ses igen imorgon. Berättar mer om det senare!

Och ja, vad tycker ni om min nya deisgn?
Jag valde något nytt, alltså med runda kanter denna gången. Gjorde det till corre också och blev riktigt snyggt.
Men jag har dock ändrat min lite mer.

Så ja, vad tycker ni? Designen i sig är väl ganska så normal, men headern är ganska fin nu tycker jag!
Och nu har jag gjort en header till Iza, cornelias och mathildas syster. Tänkte visa den för er nu.


en helt vanlig men ändå söt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter iza blogg ?

2010-12-11 @ 21:03:20
Postat av: Anonym

och cornelias blog

2010-12-11 @ 21:10:42
Postat av: Anonym

Tycker du ska lägga upp receptet på skinkfrestelsen i ett inlägg, låter nämligen sjukt gott! :-)

2010-12-12 @ 14:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0