hiss eller diss



HISS

Människor som kan bjuda på sig själva är det HISS till!
Jag älskar människor som inte skäms över att bjuda på sig själva. Som kan stå upp och visa att man kan skämma ut sig själv utan att skämas! Jag kan själv bjuda på allt jag har, bara jag har läge till det! Och är på det humöret! Älskar såna människor, puss på er!




Systemkameror är HISS!
Kameror som är ordentliga och kan ta varenda liten prick är NICE!
Det är ett måste! Även fast systemkamerorna är lite stora och bökiga, så är det värt besvärtet.
Borde kanske finnas fler små systemkameror, men undra om de små är lika bra som de stora? Någon som vet och kan svara på den frågan?


DISS

Människor som inte vågar stå för sig själv. BLÄÄRRK!
Avskyr sånt! Folk som inte kan stå för vad det gjort och för vad de säger. Det är inte OKEY!
EN FET DISS!


Ekonomi är inte min bästa vän direk. Man blir ju helt knäpp av att räkna pengar, betala räkningar och ha en fast budget att göra något för! Det är ju irriterande så det är sjukt!
Jag hatar ekonomi. Och kommer aldrig att jobba med något sådant, som att sitta och räkna pengar , typ!
DISS DISS DISS!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0