I lilla Löberöd

Nu är jag hemma i lilla Löberöd igen.
Har packat upp det vi handlat, och sen har jag druckit min efterlängtade cola! Fy i gatan avd gott det var;)
Sen har Hampus ställt sig och diskat, och typ nästan tagit i sönder mina cola glas från mackedonkan som jag samlade på i somras då jag var gravid och tjock!:)

Jag älskar mina glas!♥

Jag kanske är lite av glas beroende, men vafan jag älskar hushållsgrejer!
Hur som helst, slänger nog upp lite bilder sen också. Känner mig pigg, kanske för att jag sov efter maten. Känner att jag börjar bli rätt dålig igen. Men jag ska försöka komma undan!(: Hoppas att jag klarar det!

Nu ska vi julmysa. Köpt lite jule ljus, och sen så har Hampus massor med naturgodis! Mumms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0