kallt väder

Det är rätt så jäkla kallt idag.
Men det har det varit alla andra dagar också tycker jag.
Skulle ju egentligen in till malmö och träffa Kenza, men vädret tillåter inte där.Till och med Kenza satt fast i stockholm då flygen inte kommer fram till malmö, för att där är kaos! Så bra ju! Varför just denna dag?
Och jag vågar inte ge mig in i malmö så att vi sitter fast där och inte kommer hem. För jag vill gärna hem, då vi har tusen saker att fixa inför lördag.

Men lite tråkigt att jag inte kan träffa Kenza, men även hon är ju försenad. Men men, inget någon kan göra åt.

Ska väl snart hem, sen kommer Jannice också på besök. Då hon ska få sin text till dopet. Hon ska få läsa en text. Samma andy. I och med att de är gudföräldrar ju.
Det ska bli så spännande, och roligt! Aldrig haft ett dop eller varit något till någon på ett dop.
Så det ska bli väldigt spännande och skoj! Jag ser fram imot det! Verkligen!

Jaha, vad hittar ni på denna kalla dag då? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0