Kinamat

Jag har legat i sängen hela dagen, ända tills typ vi skulle köra och handla Kinamat. Och nu sitter jag i tv rummet och käkar kinamat. Det är så jäkla gott och det är nog det bästa som finns. Eller?
Jag hade nog kunnat äta det varje dag! Och fy satan vad billigt det är inne i Lund Tatung!
3 rätters kostar 86kr, och 4 rätters 89kr. Det skiljer sig 3kr, så engentligen så är det värt att köpa 4 rätters. Fast man ska ju ta det man vet att man klarar av att äta. Jag orkar knappt 3 rätters. Men idag beställde jag det bara för att få friterade bananer med glass.

Jag har mått skit dåligt hela dagen. Har verkligen inte gjort ett piss. Så har knappt umgåts med Haley heller.
Men har suttit med henne lite nu och kelat med henne.
Just nu ligger hon och leker i sitt babygym, och gud vad hon lär sig fort.
Hon har lärt sig vad man ska göra när man ligger där. Och kan sätta igång musiken och titta i speglen själv.
Hon är så jäkla söt!♥

Men nu ska jag käka min glass och mina bananer med strössel:) Mummms!


Någon dag förra veckan så lekte jag med Haley i mitt knä,
vilket visade sig att hon kunde sitta själv.
Hon är så duktig så!
Det är ju inte så att hon kan sitta "själv" alla gånger och så.
Hon har inte lärt sig sitta själv ännu, men det hände väl bara då att hon fick för sig att "kunna" sitta helt själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0