Klänningarna från Nelly.com


det var denna klänningen alla började skratta åt när jag satte på mig den,
konstigt? den såg skit rolig ut, men blev ändå ganska söt med skorna på.
Snodde mammas. Och sen klacka jag henne;o hehe(inte menningen dock)
OBS! MINA ARMAR SER SKIT STORA UT, ÄR DEM VERKLIGEN SÅ
STORA I VERKLIGHETEN?



visst ser den ändå helt okey ut?
blir att ha denna på dopet tror jag?!


den andra klänningen, bhn syns, men ska inte göra det sen när
jag väl ska ha den!;)


den satt ändå rätt bra, men jag måste först gå ner lite!
jag ser skit stor ut! :o


3dje och sista. fyfan vad den var fin!
men på mig satt den inte så bra!
jag fick typ två rumpor i den! ;o


ser ni de fina kurvorna? ;o
jag har en badring! YIPPIE så slipper jag drunkna!
Okej, att det ser ut så är för att jag har string som trycker ut fettet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0