Laserdome & 5 kamp

Nu är vi hemma från Laserdome i malmö. Sjukt roligt!
Vi var 11 stycken, och det gröna laget vann stort ;) Jag var alltså i det gröna laget, vilket skrytare jag är nu eller?
Det måste man också få lov att vara ibland.
Hur som helst så blev det fem kamp efter det. Men vi körde bara två baner i hela fem kampen, då endast två baner ingick i själva paketet. Men det var skoj ändå.
Sen körde vi till Lund och åt MC. Och det var inte gott, för jag åt bara glass.
Sen körde vi hem till Löberöd, alla är här nu, förutom en som också var med.
Och sen så fick jag och Kim gå hem från Hampus föräldrar då Haley la och sov i vagnen. Så fick gå hem med henne och Kim. Vi frös ihjäl, bokstavligt!!!!!!!!
Hade ingen känsel kvar i fingrarna asså! Jag skojar inte heller! :o
men nu ska vi fortsätta och umgås♥

Hörs sen, då ni får roliga bilder också! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0