lussevaka

Imorgon är det första gången jag ska vara ensam, ut själv med bara mina vänner.
Inte ha Haley med mig eller ha Hampus med mig. Utan helt själv. Det är lussevaka imorgon och Hampus skulle med från början, men nu har de ju börjat jobba igen, så han kan inte. Men han sa åt mig att gå, sa åt mig att ha så kul jag bara kunde med mina vänner och inte tänka. Bara slappna av och njuta och släppa loss.
Och det är verkligen det jag ska göra!
Jag känner på mig att jag kommer att sakna Hampus och Haley imorgon. Och det är väl inte så konstigt?
Men jag kommer nog att kunna ha kul ändå, annars så kommer jag att ringa i förtid och be om skjuts hem!(a)

Men jag ska ialla fall dit där med mathilda och cornelia. det var därför jag skrev/sa att vi skulle träffas imorgon igen.
Men från början var det tänkt med Lina(hampus syster) men Mela, hennes kille sa att hon skulle dit med kim. Så jag blev lite orolig för vem jag skulle dit där med, jag menar nu när jag ändå får en ledig kväll! Jag menar, jag tackar inte nej till det, även fast jag vill vara hemma med min familj .
Så mathilda och cornelia ställde upp, så snällt, så snällt så!♥
Men jag vet inte om Lina ska med, för om Lina ska med och kim så får vi inte plats i bilen. Men vi kanske ses där, who knows?

Jag tycker att jag bloggar på bra nu asså. Hur många inlägg har jag egentligen skrivit under en timme?
dator batteriet är ialla fall slut nu. HEJDÅ!♥


JAG KOMMER NOG ATT HA DET ROLIGT IMORGON,
TROTS ATT JAG VET ATT DET KOMMER FINNAS EN STOR SAKNAD INOM MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0