mys med min fina tös♥

Sitter och myser i tv rummet med min fina tös. Hon är rätt mysig av sig idag. Hade ett utbrott innan men det lugnade sig.
Hampus ligger i badet, Teddy ligger och sover. Så jag sitter här med tända ljus lite överallt och precis tittat på PH. Skit spännande!
Sen så har jag köpt hem Nobblesse choklad, och Risen! Så mysigt och så gott!:)
Sen så ska jag ta lite glss, som jag köpte hem innan. Och sen tror jag att jag ska göra lite varm choklad till dricka. Är rätt frusen av mig.

Det är ju inte konstigt egentligen då det typ är -11 ute!
Så klaga gör jag ialla fall inte.
För jag vet om att det är fler än jag som fryser. Och helst bara vill utomlands eller ha sommar!:o

Aja, nu ska jag mysa med min fina bebis ännu mer. Nu när hon ändå är på humör. Och sen hoppas jag att Hampus snart kliver upp ur badet.


en bild tagen för nån veckan sedan.
mor och dotter!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0