naglar check!

Har suttit och fixat mina egna naglar, fyfan vilket jobb det är att fixa sina egna naglar. Mycket enklare att fixa andras naglar dock! Men men, nu är dem gjorda så varför klaga?

Ni får såklart bild sen, men inte nu.
för nu kallar sängen, imorgon är det fix och handla för hela slanten så sömn behöver jag allt!
Haley sover redan, gratulerar till henne som somnar tidigt nu om kvällarna:thumbup:.
Hampus har precis skitit. Och jag är kissnödig, vågar man gå in där nu? Får väl allt se.
Bilder på allt annat får ni också imorgon om jag har tid förstås.

Sen fick Haley en dop present idag av mammas kompis som kanske inte kan komma på lördag av vädret. men kanske dyker hon upp ändå.
Ialla fall ska jag fota och visa er vad det är. jag är nöjd!
jag har velat ha det länge länge, och nu fick jag det. men då innan jag ville ha det så ville jag först ha en systemkamera och det har jag ju nu. så nu kan ni räkna med er fina och nakna bilder på Haley! okej, nakna och nakna kommer jag inte att lägga upp. ni kan få se rumpan.
Ialla fall en bild, för ni ska se hur vackra bilderna blir, med just en sådan bakgrund eller vad man säger.
Och sen fick hon en kudde som likna ett får, med en filt som fåret har under magen. så söt! och jag är så kär! och
jag tackar alla mammas kompisar för den fina presenten!♥

Nej, nu ska jag snacka med corre snabbt på FB, sen sängen!
God natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0