ONE TREE HILL

Det är en serie som säger mig så mycket, som påminner mig om allt.
Som får mig att minnas varenda liten detalj.
En serie jag avgudar otroligt mycket.
En serie som de verkligen har gjort toppen! Finns inte ord för hur bra den är.

Jag vet att det är fler än bara jag som känner igen mig själv när jag tittar på serien.
Jag vet att det finns många som gått igenom samma sak som de går igenom i serien.

Jag kan säga så mycket som att jag aldrig någonsin kommer att glömma den serien. ALDRIG!
Jag har alldeles för många minnen och för många minnen som förknippar med serien.
Och sen så har jag dessutom döpt min vackra dotter efter Haley Scott i serien. Vilket gör det ännu svårare att glömma! Just det här med namnet, varför jag valde Haley! Varför jag tog ett namn från en serie, det är det många som undrar så jag ska förklara det snart när jag ändå är igång.

Jag har följt serien länge, tittat på samma avsnitt flera gånger och jag har blivit lika berörd varje gång.
Jag har fällt tårar, kännt mig så krossad, och blivit så inspererad!
Jag har kännt en sådan kärlek, en sådan betydelse när jag tittat på serien. Faktiskt varenda avsnitt har jag fått en insperation, och känslor som jag aldrig kännt förr.
Och Haley Scott i serien är en sådan stark människa i serien, kanske till och med i verkligheten.
Hon har kämpat trots alla motgångar, hon har sagt ord som kommit djupt in i mitt hjhärta och hon är en fantstisk männsika i serien. En vacker människa!
Hon blev ju också gravid som ung i serien, kämpat trots allt! Trots ekonomin, hem och vänner!
Hon blev en bra mamma och Jamie kom först! Henns son som hon fick i serien!
Hon klarade allt så bra, men ingenting var perfekt och hon fick inte det gratis. Utan hon kämpade!
Därför valde jag att ta hennes namn till min dotter. Jag valde inte det bara för att hon var en sådan bra människa, utan för att hon hade alla egenskaper som en människa borde ha, och hon var fin och namnet var så ovanligt och perfekt för min lilla prinsessa!
Jag hade egentligen kunnat ta typ alla namn som är med i den serien, för alla insperarar mig mer eller mindre.
Det var där jag fick namnet till min Haley!

Nu tror många säkert att jag lever i en film/serie. Men varför måste man vara som alla andra?
Den serien har en betydelse för mig, så varför kan jag inte få fortsätta att avguda den då.
Och jag vet dessutom om att Haley kommer bli en fin människa i lviet, att hon kommer ha de egenskaper som vi gett henne! Jag & Hampus!
Även fast det finns negativa egenskaper så kommer de bra ta över!
Alla är vi bra människor på ett mer eller mindre sätt. Bara att man ska inse det själv också!


ett helt vanligt klipp, som någon satt ihop!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0