Shopping & Piercing CHECK!

Nu är vi hemma efter en shopping tur i Lund. Inte så mycket shopping kanske, men det blev en fin klänning och ett snyggt linne ialla fall. Sen så var vi först inne och skulle köpa piercingar, men det blev mer än så. Jag bestämmde mig för att pierca tungan. Efter alla om och men, jag banga nästan men gjorde det till slut. Kim höll mig i handen, och jag ville bara gråta, men jag klarade mig fint! :)
Nu har jag ont i tungan, men det kanske är normalt?

Efter det så kom killarna in och vi käkade på Tatung, där vi åt igår också, gott gott. Men kunde inte tugga så bra. Kanske inte heller är så konstigt?
Nu sitter vi här hemma, jag och Kim ska dricka lite ikväll. Går inte så bra för mig då jag mest gnäller över min smärta!:o
Men det ska vi kunna ändra. Ni får ha det så bra, så kommer där upp lite fina bilder sen. Puss♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://pierca.se/tungpiercing.html

kanske bäst att kolla in den länken innan du dricker :)

2010-12-27 @ 23:58:49
Postat av: Sofie

vill ju säga att de va inte klokt att pierca tungan såhär tätt inpå nyår när man ska njuta av god mat och dricka ;)

piercade tungan förra sommaren och fick leva på soppa/fil i nästan 2 veckor. de gör inte ont att pierca tungan... de är 1-2 veckor efter de är som värst. fyfan!

och de är ingen idé att försöka övervinna smärtan och äta vanlig mat för tungan svullnar BIGTIME efteråt och man kan fan knappt svälja sin egen saliv. nu i efterhand undrar jag många gånger om de verkligen va värt all den smärta jag gick igenom de dagarna hehe!

hoppas de går bättre för dig :)

2010-12-28 @ 11:48:29
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0