skithuset

Har precis spelat några rundor Call of duty med grabbarna. Och vi körde lag denna gången. Och fyfan vad jag och brossan äger. Kim och Hampus har ingen som helst chans. Och Hampus vill helst slå ihjäl oss båda nu;)!
Jag kan inte rå för hur bra jag faktiskt är. Tyvärr!

Men just nu har matchen precis tagit slut och jag rusa in till skithuset och här sitter jag med datorn i knäet.
Jag har ont i min mage, så jävla ont så det är helt sanslöst asså!
Men men, hoppas att ni njutit av mina videobloggar. Jag älskar att videoblogga numera, från att vara nervös och blyg och inte våga visa sig så kan jag äntligen släppa loss och vara mig själv även i videona! Skit roligt.
Kommer att slänge upp videobloggar varje dag hädan efter, vissa dagar kanske det blir fler, vissa dagar kanske mindre. Men minst en om dagen iallafall, det lovar jag er!
Och om ni inte får minst EN om dagen, så får ni ställa mig vilka privata, störda och pinsamma frågor som helst som jag MÅSTE svara på! Går ni med på det? :)



tösen och jag! - jag älskar dig gumman♥



Kommentarer
Postat av: Julia

vad söta ni är :)

2010-12-19 @ 12:49:59
URL: http://juliagiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0