skitunge?

jag har fått en liten skitunge nu.
inte alls lika snäll längre och lyder gör hon inte. inte för att hon förstår så mycket men ändå.
Hon skriker för att hon är hungrig, jag ger henne flaskan, jag vänder mitt huvud bort 1 minut, när jag tittar tillbaka är flaskan ute, mjölk i hela huvudet, händerna i munnen och så tittar hon lite skumt som "vad är felet morsan?" och sen ler hon. Jag tar flaskan från henne, ställer den bredvid mig och tittar på henne och ler tillbaka.
Sen skriker hon genast efter flaskan igen, jag försöker på nytt, ger henne den igen och säger med en ljus röst "ta nu inte ut den", men tror ni hon bryr sig? det jag säger köper inte hon.
När jag låtsas vända mig bort så sprattlar hon med benen i full ös och sen tar hon och viftar på armarna och kastar bort flaskan. Tittar på henne, då ler hon och pratar med mig igen!
torka upp mjölk, skiter i hennes flaska. Hon får klara sig utan, och då jävlar skriker hon ännu en gång!

Jag ger henne nappen istället, men hon är inte dum. Hon vet vad som är vad. Tar ut den med handen själv, och skriker. Jag skiter i det. Sen försöker jag ge flaskan, men då har jag tagit för lång tid så hon viftar bort den!
Är det meningen att bebisar ska förstå såhär tidigt? och är det meningen att de redan ska bete sig som små skitungar?
Ska de stoppa in hela näven i munnen när de har flaskan där och sedan kleta mjölk överallt? är det meningen? är det meningen att de ska titta och sen le?
vad fan är meningen? att jag ska torka upp mjölken och följa hennes schema? ;o


typ såhär ser hon ut, fast med flaskan och handen i munnen.
ja, då kan ni föreställa er det själv!


Kommentarer
Postat av: Caroline Lindvall

Så busig hon ser ut, och så stor hon blivit..=D

2010-12-10 @ 18:02:28
URL: http://tildevilde.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0