snart drar vi

Snart ska vi dra oss in mot Eslöv för att hämta Teddy och mitt smink. Teddy är här i helgen då min bror är hos sin pappa. Sen så måste jag ha mitt smink också. Varför lyckas jag alltid glömma det hemma hos mamma?
Hampus kom ialla fall hem för en stund sedan så nu ligger han i sovrummet och sover lite med Haley.
Och jag har skrivit ut en jädrans massa bilder på Haley och satt in i fotoalbumen hon fått och de två nya ramar jag köpt på xxxlutz.
Helt vanliga ramar inget märkvärdigt alls.

Har satt upp den ena vid trapp uppgången, med en nål. Den andra är inte uppsatt ännu då jag inte har fler nålar:o

Men men, nu ska jag försöka göra mig i ordning! hörs sen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0