SNÖKAOS

Det är värsta snöstormen ute! ;o
Och det är typ mörkare än mörkast nu? Det brukar aldrig vara så jävla mörkt vid den här tiden? Jag brukar åtminstone se ut. Eller har jag helt fel för mig?
Hur som helst, jag har inte gjort ett skit idag. Eller jo, diskat och varit ute med Teddy.
Men här sitter jag i mjukis, helt fläckig i hela huvudet, håret uppsatt i en toffs för att jag inte borstat ut det.
Ja, allt vad det nu kan innebära.

Hampus ringde och sa att de var påväg hem, men att det kunde ta upp mot en timme då det är äckligt väder och äckligt mycket trafik ute.
Så vi kommer vara hos syrran sent. Men ja, så får det väl vara då. Och sen måste vi in om Eslöv och hämta jultidnings grejerna också. SUCK!

Jag vet inte hur vi ska göra med Teddy. Om vi ska ha honom här hemma sålänge, eller om vi ska lämna honom hos mamma.
Jag vet ju inte om vi ska sova där eller inte. Jag tror ju dock inte vi sover där, då det är sådant här väder. Men vi får väl se.
Får ringa och snacka med bror sen. Men först vill jag att Hampus ska komma hem. Och sne ska jag faktiskt gå och sminka mig och borsta mitt hår. Så vi hörs sen när jag är fräsch ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0