SORRY!

Förlåt så hemskt mycket för en icke bra uppdatering alls! Vad har hänt med mig? För mycket att göra eller bara för lat? Tror att det är båda delarna asså..
Men idag har jag fixat naglar till Tess och Lina. Sen så har vi varit i Lund och käkat kinamat (igen) och sen stack vi hem till Mela och snacka och titta på film. Och sen har jag tappat min kula till läpppiercingen, fyfan vad jag är lack! Jag stör mig som fan på det! Jag betalade 59kr för BARA kulan och den lossnar efter 2 dagar! Och jag höll på att svälja staven när jag åt! GUUUUD! Inte för att 59 kr är mycket pengar kanske, men det är mycket för en KULA!
En liten äcklig kula som bara lossnar! Det är nog det som får mig att inte vilja ha läpp piercing! Så sjukt drygt!
Men men, nu sitter jag och tittar på thaifilm. Den är snart slut:( SUCK!
Den är sjukt bra och jag älskar skådespelarna i filmen/serien.
Och ni som vill veta så mår min tunga bra. Lite ont gör det ännu när jag äter, men det går! :)

Nu ska jag inte skriva mer, ska itta filllmmmm (:
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0