stor städning

Nu håller vi på med värsta storstädningen här hemma.
Jag och Lina snackade om att storstäda och så blev det.
Vi började med att plocka undan och så. Dammtorka över allt. Och mycket damm är här när lilla Teddy är här. Sen så torkade jag speglen och Lina diskade. Och sen så torkade jag av spisen och fläkten. Och nu ska Hampus dammsuga och torka golven. (:
Det är jobbigt att städa, men det är det värt.. Man trivs i det mer och man känner sig mer hemma. Vem vill leva i ett skitit hus liksom? Inte jag ialla fall.

Sen efter att vi städat ska vi gå ut och handla något vi är förtjänta för. Typ chips och dippa?
Ja, det låter för himla rätt!
Sen så kommer Vicky och lämnar mina pengar också.
Och sen vet jag inte om Hampus skulle köra in till Eslöv för att lämna filmerna ha hyrt eller hur han gör. Sista dagen idag.
Så något måste han göra, även fast han är trött och seg. Men ialla fall, sen är det PH och sen så ska vi njuta av det. Och imorgon kommer jag att vakna upp och vilja kliva ur sängen utan om och men!
Bra va?

Jaha, vad hittar ni på en tisdag som denna då?:)


en bild på mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0