Svar till frågestunden

vad tycker du om unga mödrar programmet?
-jag tycker att det är väldigt intressant! Man blir inspererad av vissa och mindra av andra.
man ser vilka som verkligen vill och försöker och vilka som mest skiter i det.
Så det programmet är otroligt bra om man vet att man är gravid, eller om man vill bli ung mamma osv.

hur klär du dig?
-jag klär mig väl i vanliga kläder. Ibland kan jag dock slänga på mig mjukis. Men det gör väl alla?:)

har du bra självförtroende?

-jag har inte bra självförtroende, men jag går inte och säger att jag själv är tjock, ful och hemsk direkt.
Men visst finns det dagar jag bara hatar hur jag ser ut! Men såna dagar har alla.

har corre och isa bloggar?
-ja, det har dem. har för mig att jag tidigare skrivit att jag gjort deras deisgn eller header till dem.

tycker du att du är pedant?
-nej, det tycker jag väl inte. eller ja, det beror nog på vem som ser på mig.
Hampus tycker nog jag är den mest dryga människan med att hålla i ordning.

vill du ha fler barn?
-klart jag vill ha fler barn. Men inte inom de kommande åren ialla fall.

drack du mycke och festa innan?
-jag drack och festade en del. Men inte för mycket, om ni frågar mig!
jag drack inte varje helg och drack inte mig redlöstfull heller. Så mycket drack jag väl inte.

saknar du din pappa ?
-jag har aldrig träffat min pappa. så jag kan inte säga att jag saknar honom!
Men visst saknar jag att ha en pappa! Att kalla någon för pappa vore väl underbart!

läser din kille din blogg?
-nja, ibland gör han. När han är på jobbet och vill veta vad som händer hemma;)

hur många killar har du haft i livet?
-seriösa killar? EN!

Hoppas att ni nu fick svar på det mesta. Orkar inte svara på exakt alla.
men svara på det jag tyckte lät mest rimligt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter isa och corre s blogg?

2010-12-20 @ 23:17:25
Postat av: Elin

Hej jag heter Elin & vi bodde grannar när du bodde i skurup , när vi var små.

Vi "lekte" alltid när vi var små.

både din & min pappa hette anders.

Du kanske inte kommer ihåg mej , men jag kommer ihåg dig.

Kramar elin:)

2011-01-22 @ 09:35:23
URL: http://www.Elinsgladadagar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0