tankar

Ibland vill jag bara lägga ner bloggen och börja om på nytt?!
Bara lämna allt detta bakom mig och skriva någonstans där ingen läser.
Så att jag kan skriva av mig hejvilt! Det hade varit så jälva underbart.
Bara få klämma ut vart enda ord som man stänger inne. Bara låta det glida ut och inte känna att det där blev för mycket.

Visst skriver jag av mig rätt mycket här med, jag skriver en massa saker. Jag är öppen här på min blogg.
Men jag vet också att det är många som jag känner som läser bloggen och ibland är det inte alltid lämpligt att skriva av sig allt även fast man vet att man känner de som läser.
Jag berättar allt för min bästa vän, jag är öppen och ljuger inte mot min bästa vän!
Men vissa saker vill man gärna ha för sig själv, eller för andra som inte vet en blekaste aning om en!

Men samtidigt. Detta är en blogg som jag startade efter allt som jag gått igenom, min svåra tid med min familj, min saknad, min kärlek, mina tankar, ja allt möjligt! Jag vill och kan inte släppa taget!
Bloggen är något av det bästa jag har, efter min familj såklart!
Bloggen är någonting som får mig att vilja gå upp om morgnar och bara berätta för världen att jag lever och visa mina käsnlor. Bloggen är mitt ställe. Min ro!
Bloggen är min dagbok, fast folk läser den.
Bloggen är ett ställe för mig att släppa mina tankar och öppna en ny dörr.
Men ibland vill jag öppna mig mer än så. Men det tar imot!


min kärlek .

min skatt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0