veckans sötaste

Veckans sötaste går självklart till min fina bästavän Mathilda!♥
Och när jag ändå är igång så kan jag lika bra skriva en liten text!



Mathilda har varit en utav mina bästavänner i många år nu.
Tro det eller ej, men det har gått fort vi har kännt varandra i många år.
Men i år har vi haft det lite klurigt. Men allt är fint igen och vi är och träffas igen!
Vilket gör mig otroligt glad. Hon är en person som jag kan tala om allt för,
en person som jag litar på, en person som får mig glad när jag är ledsen, en person som tar mig för den jag är och accepterar mina fel!
En människa som snackar med mig när jag är ledsen och butter!
En sådan fin och underbar vän är hon!
Och jag älskar henne mega mycket♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0