vet du vad känslor är?

Jag klarar inte av människor som är helt känslolösa. Jag klarar inte av att veta av att någon av mina närmsta vänner bara är en kall människa. Då tänker jag genast ; menar hon/han det som den säger till mig, eller det är bara en lite låtsas sak?!

Jag hatar känslolösa människor. Jag hatar att veta att en annan människa gå runt där och mår skit, när den människan inte gjort ett skit. Det är fan inte modigt gjort att göra så.
Speciellt inte när man haft ett sådant långt förhållande heller. Kom igen jag menar!
Känslor växer inte på träd och de går inte att få känslor hur som helst.
Och jag trodde att folk i min ålder hade lärt sig det nu. Men tydligen finns det vissa kvar som inte kommer att lära sig det!

Jag kan inte vet av att människor runt om mig lever utan känslor, att de inte ens har samvete eller empati eller medkänsla. Det är så jävla sorligt, förlåt men det är det.
Känslor är något av det viktigaste som finns. Och att krossa andras känslor och sedan gå vidare och säga; "jag tänker inte gå runt och må dåligt" . Nähä, men säg mig vad har människan gjort dig?
Inget svar, aldrig något svar! Utan går in på helt andra saker istället. BRA DÄR, BRA!

nej nu ska jag äta kladdkaka!♥


alla har vi ett hjärta, frågan är bara om vi vill visa det eller inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0