vill utomlands

Jag vill helst bara ifrån sverige just nu.
det är kallt, det är snö, det är isigt och det är helt enkelt snökaos! Fyfan säger jag bara!

Visst är det mysigt med snö, det är det och det kan jag inte säga något imot. Men fyfan vad rälligt när alla kör av vägen, när vägarna är avstängda för att man inte kommer fram. Fy vad hemskt att sitta fast någonstans eller sitta fast i staden där man jobbar och inte kommer hem pga vädret.

Min mamma sitter fast i Lund just nu och kommer inte hem. "/
Jaha, jag blev såklart irriterad på mamma när hon ringde och berättade det. Men det är ju inte hennes fel trots allt. Hon kan ju inte hjälpa att hon sitter fast. Men hon ville att vi skulle sova här inatt, men vill jag det?
Imorgon har vi rätt mycket att fixa då vi ska till pastorpsexpeditionen för att se om vi kan få nycklarna. Eller när vi ska hämta dem. Sen så ska vi fixa det allra sista. Sen måste jag hämta grejorna hemma hos Anna. Det från tupperware partyt!
Så ja, jag har mycket för mig. Sen måste jag ringa försäkringskassan också. Och sen måste jag till barnmorskan och sen måste jag göra det ena och det andra.. Ja, det är mycket på gång just nu!

Aja, vad tyckte ni om klänningarna då?


extremt gammal bild.
men tror att jag ska färga det sådär igen.
ljusbrunt med slingor!


Kommentarer
Postat av: Denise

Såååå fint! :)

2010-12-01 @ 18:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0