är det nu...

Är det nu lovet börjar? Mm, så sköönt det ska bli. Bara ta det lugnt, inte tänka på vilken tid man ska upp, om man ska till skolan, vilken buss man ska ta, ja allt helt enkelt.
Har idag lyckats sova middag också i 3 timmar, vakna för 20 minuter sen, åt middag med de andra, vi orkade inte göra något så vi åt upp all pizza! Nu är den slut! :/ , ledsen May. Kommer verkligen att göra om det, för det blev nästan lika bra som de man köper på pizzerior. Och då överdriver jag verkligen inte en enda sekund.
Nu sitter jag med datorn i soffan och planerar för vad jag ska göra nästa helg, bror sticker till pappa, Hampus flyttar ju hem, då blir det jag och mamma kvar. Vad ska jag göra? Lördag är det ialla fall fest hos Frida. Pepp på det, länge sedan man såg henne och träffa henne. Ska bli kul(: , fredag då? Aja, jag hittar säkert på något, det är jag bra på!
Jag vill faktiskt bli en barnflicka, passa någon söt varelse, tror jag ska ringa mammas kompis imorgon och sno hennes halvåriga dotter!:), mahah, det tyckte jag lät suveränt!
Nu ska jag vara social på msn, så vi hörs senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0