beställa vårkläder?

Nu har jag satt och funderat på en sak, och det är att beställa vårkläder kanske?
På H&M kan man ju beställa förre, och typ betala några månader efter, vilket är bra tycker jag.
Men kanske ändå är dåligt jag vet inte?! I och med att jag är lite fattig nu och har lite svårt med ekonomi är det svårt att säga för min del. Men jag får ju studiebidraget varje månad så ja kan ju alltid betala tillbaka.
Men jag vet inte. Får kolla först om det är något jag verkligen behöver!
Annars så väntar jag med det lite, tills jag typ betalat klart allt och sådant.

Ikväll åt vi mammas hemmagjorda Thaimat, jag är så trött på Thaimat. Men mammas är så god, så jag kan inte tack nej! Så jag år mig ganska mätt och fick dessutom slänga lite också.
Sen har jag och min bror även spelat skipbo, och jag vann såklart!
Jag är rätt duktig på det faktiskt! ;)
Nu ska jag in på H&M´s hemsida och kolla lite! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0