ett vanligt inlägg..

Nu gör jag ett helt vanligt inlägg som jag brukar göra via datorn! Men vilket jag inte gjort med de två senaste inläggen. Jag tycker dock det är skönt att ha en mobil där man kan logga in på bloggen utan problem, utan att få damp osv. Så nu kan jag ju till och med blogga på bussen, eller inne på Nova Lund, ja allt var jag nu är. Toppen va?(y) jag tycker ialla fall att det är lite toppen!
Jag lova ju er att jag skulle lägga in bilderna från min dator igår, men gjorde aldrig det i och med det var rätt stressigt, vakna sent, diska sedan, laga mat, hade social möte, sen åt vi, sen så kom Anna & Jane då jag stack ut med dem. Därför fick jag min nya telefon också ju. Så ja, jag hann inte, och när jag kom hem var jag helt slut. Klockan var nästan tolv på natten så det förklarar kanske saken för er? (: Hoppas det ialla fall!
Så jag lovar er att ni får bilderna ikväll på min snygga dator! (: jag är nöjd med en färgglad dator!♥

Idag händer inget speciellt, ska nog ut och gå en runda snart med bror, och sen ska vi väl ta en fika på det också tror jag. Eller om vi väntar tills imorgon och fikar då på en och samma gång med syster när hon kommer till hörby.
Får se hur vi gör. Nu ska jag ialla fall snacka med Andreas, och sen ska jag nog springa ner och ladda min mobil, för det behövs verkligen! Så vi hörs senare! (:
Ha det så bra så länge! ♥


Nutidens bild (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0