facebook?

Någon annan mer än jag som är så efter med Facebook?
Jag är inte efter så där bokstavligen, men jag har haft facebook ett tag, men då fattade jag inte ett skit.
Så jag sket i det, men sen förra veckan fick jag för mig att ge mig in i det igen. Gick dock bättre denna gången.
Så nu har jag lärt mig lite ialla fall, förstår hur man gör och sådant. Men vafan asså, nu när jag lärt mig det så har de ändrat?! Är det verkligen menat för mig? Jag menar nu får jag ju börja om från början igen, och lära mig allting på nytt och jag som är så jäkla duktig med det också! Kan väl inte bli bättre? :o
Aja, nu har jag gett mig in i FarmVille, vilket jag störde mig på från början när jag skulle spela det, för jag fatta ingenting! Så ja, men Hampus hjälpte mig, så nu odlar jag för fullt (y)
Någon annan mer än jag som kanske borde hålla oss borta från Facebook?

Väntar just nu på att min bror ska komma hem, vet inte var han blir av asså! Han sluta för ett bra tag sedan.
Och hans kompis mamma ringde till mig och sa att hon inte visste vart Gustav var?! Hm, om han kanske var medmin bror, ja det förvånar mig inte :o, men dagens barn asså.
Har gjort klart min engelska nu, läst 2 kapitlar. Så nu bara matte kvar, och skicka in uppsatsen! (y)
Jag är rätt nöjd, men just nu är jag så äckligt trött. ♥


bjuder på en gammal bild :'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0