Fredag- lov 100219*

Nu är det äntligen fredag, men det kvittar väl för min del för jag har varit hemma nästan hela veckan, var i skolan i Tisdags, sen har jag varit hemma och funderat och tagit det lugnt. Med tanken på min mage & mina värk. Lite små jobbigt nu om nätterna faktiskt i och med jag får såna värk i ryggen och det är liksom inga värk som går över efter ett tag, utan när jag vaknar så vaknar jag med värken & det tar kål på mig. Måste ut och röra mig nu för att hålla mig i form och för att få värken att minska.
Imorse när jag vakna börja jag tänka på pizza, alltså inte sån beställnings pizza utan hemmagjord en. Låter inte det också gott ibland? Ibland tycker jag till och med att det är godare att liksom kunna fixa nånting själv hemma. & inte alltid behöva betala och beställa. Men vad tycker ni?
Nu är det hur som helst fredag, vilket betyder en veckas sportlov nu då! (y)
Det tackar man verkligen inte "nej" till. Eller kanske någon gör det?
Just nu sitter jag framför datorn i sängen, och har precis stiggit upp. Har varit vaken ett tag nu, men bara legat i sängen för att jag har så ont i min kropp. Och sen så har jag inte pallat gå upp. Men nu har jag ialla fall varit upp och tagit två klementinner och ett äpple och fått i mig det. Vilket varit gott, men jag är mer hungrig men jag kan inte äta något. Igår åt jag också alldeles för lite!:s Jag får knappt i mig nånting längre, jag mår bara illa hela tiden. Så jag kör på vatten & frukter. Idag händer väl inte allt för mycket skulle jag tro, det är ju fjortisjägers ikväll, men den ska inte jag gå på,inte varit där på snart 2 år kan jag tro. Så jag tror nästan jag sitter hemma och myser med bror istället. För jag är inte sugen på att göra alldeles för mycket. Kanske kan jag gå ut och promenera med honom sen när han kommit hem. Tror det hade varit rätt nyttigt och bra för min egen del.
Sen så fick jag reda å att Hampus ska flytta hem nästa helg, för hans eget bästa i och med han inte har jobb och sådant nu. Så det ärnog bäst för han att bo hemma, tycker det ska bli väldigt skönt. Tycker det ska bli skönt att få utrymme och få komma tillbaka till mitt gammla liv. Och slippa tänka på vad jag ska göra och inte göra. Så jag blir fri igen. Men idag ska jag nog ta det lugnt, det blir en lugn helg, men kanske en vild vecka istället? Eller vad säger ni? ;) Vad ska ni göra nu på lovet då? Skidresa eller något annat liknande kanske? Eller en varm solsemester? Det vill jag dock på. Men måste spara pengar! Nu ska jag gå och göra något vettigt, skriver senare idag, puss så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0