Fritidsgården

Mathilda kom ju hit efter skolan idag, så vi var hemma här och satt vid datorn och snacka om allt och ingenting.
Hur mysigt som helst faktiskt (y) , så länge sen man snacka om gammla saker, men man minns ju dom, men man vill bara inte tänka tillbaka. Ibland så känns det bara som om man förtränger det hela tiden, vilket är dåligt?
Aja, hur som helst satt och skrev min uppsats om mina barndomsminnen, dock tycker jag det är sjukt svårt men vafan jag har kommit halvvägs, men jag vet inte vad jag ska skriva om nu ju? :o
Men det löser nog sig ska ni se. Ska skriva lite till nu så att jag kan skicka in det i tid! (: för en gång skull!
Kvällen tillbringades på fritan, vilket varit väldigt tråkigt, men samtidigt jävligt roligt. Träffa Ralle också idag så det blev att ha följe med dem till fritan! För Robin bara stack! :o
Nu sitter jag hemma igen, Hampus & bror mötte mig. Skit kallt ute, kan det bara bli sommar igen kanske?
Det är olagligt kallt nu asså. & halt också.
Men nu ska jag lyssna på bra musik och så ska jag tänka vad jag ska skriva mer i min uppsats.
Skriver nog inte mer nu ikväll, men imorgon blir det nog i skolan, eller hemma! ♥


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0