Glad alla ♥-dag 100214*

Glad alla ♥-dag allihopa!
Som sagt det är alla hjärtans dag idag, och jag är så jälva fattig.
Så har inte köpt någonting till någon alls.
& min bror fråga mig innan när vi var och handlade om jag hade köpt något till honom.
Naturligtvis sa jag då nej! Jag förklarade för honom att jag inte hade pengar nu för tillfälligt.
Och han förstod mig såklart, i och med man får betala mat och köpa hem mat och inte jobbar är det rätt svårt.
Så ialla fall så sa jag då istället att jag kunde bjuda honom på pizza nästa fredag då jag får mina pengar.
Och det gilla han. Så det blir en liten försenad alla hjärtans dag present.
Idag lagade jag mat, det blev ungsfalukorv med fyllning och ost, med potatismos.
Hur gott som helst, så gott att jag ville äta mer, men kunde inte! Så har sparat i kylen sålänge så jag kan äta senare om jag känner för det:)
Ikväll ska vi titta på film, och ha det mysigt.
Man behöver faktiskt inte ut och äta och sånt bara för att det är en dag som har fått ett namn.
Utan många sitter säkert hemma och är med varandra och umgås.
Tror också vi ska spela lite sällskapsspel senare ikväll. Jag vill det ialla fall! (a)
Nu sitter jag på facebook och spelar spel, det är sjuk så beroende man faktiskt kan bli.
Men nu ska jag ialla fall avsluta detta inlägget och ska titta på film.
Berättar mer senare ikväll. ha de bra sålänge.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0