gotnatt:*

jag är väldigt trött ikväll, så jag orkar tyvärr inte göra ett inlägg med massa detaljer.
Hur som helst, idag har varit en tuff, jobbig & förvirrande dag! :s Något jag hade klarat mig utan kanske?
Kvällen tillbringades ialla fall med Jane & Paulina, hur bra som helst.
Jag & bror tog en snabb middag utan att tänka mer på det, han ville ha Pizza men jag är ledsen jag har inga pengar:/Pank. Så säger den söte;
- jag har lite mynt, hur mycket kostar en pizza?
Amen nej, jag får så dåligt samvete när jag inte kan bjuda på det han vill. Och han inte kan få det han önskar.
Jag älskar att skämma bort min bror! Det är trots allt den enda i mitt liv som är så viktigt, och det enda jag lever för satt säga, så jag gör allt för honom.
Men idag hade jag inga pengar:/, skyldig mamma också.
Men han ränkade sina pengar och han trodde han hade en 20:a, men det var en thailändsk en.
Så han blev lite ledsen, men han tog det bra och sa:
- aa, vi äter nuddlar, jag är ändå inte hungrig bara sugen.
Så ja, vi gjorde det. Dock brände han mina, han stoppa in nuddlarna utan vatten!? :o , sånt händer.
Men annars är det bra nu, allt har lugnat ner sig och sådant. (y)
GODNATT NU PÅ ER SOV GOTT.
Jag skrev ändå lite detaljerat även fast jag inte orka! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0