hungrig!

Jag är så jäkla hungrig nu asså, säg nån gång jag inte är hungrig egentligen?!
Men nu är jag så duktigt jävla hungrig, ätit en måltid på hela dagen! Jag tror inte mina öron när jag säger det själv.
Varit och handlat hem lite mat nu, i och med jag fått mina pengar idag har dock bara 300kr kvar av 1050kr, men jag får väl överleva. Jag har ändå handlat mat så det räcker nu, så nu är det bara spriten till helgen som jag ska köpa och så tanka mobilen hade jag tänkt. Får se hur det går med det.
Var och handlade på Netto innan och då hittade jag något roligt, jag har sett de i alla de hära datorbutikerna förr och tyckt att det varit coolt, men nu köpte jag det, för ett mycket bra pris, endast 29kr.
Och det var alltså laptop stickers som jag fick med mig hem. Alltså typ en stort klistermärke som jag sätter på datorn på framsidan. Går dock bara om man har laptop, annars så får man sätta den på skärmen.
Så nu ska min dator bli fin, dock väldigt smart gjort av dom, alltid kul med lite design och extra mönster på sina saker. Jag ska visa er bilder sen jag ska försöka få fast den där först!
& dagens rätt blir potatismos med fiskgratäng! Mumms, nu är jag överhungrig!
Skriver mer senare. & då visar jag er bilder också! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0