Ibland kan...

Ibland kan det bara vara såhär att jag mår allmänt bra, trots att det finns hinder i mitt liv. Ibland märker jag inte ens av det, ibland känns det till och med som om att det inte finns något hinder. Men som sagt det finns tusentals hinder! Men just nu så bryr jag mig inte om det :* , sitter i sängen med datorn i knöet, musik på en skönt, gamal, minnesvärd låt! En låt som sjungs av en ungdam, med fantastisk röst & en text som rör en, vem kan det vara?
- Jo, vår egna lilla Molly Sandén - det finaste någon kan få. EN HELT UNDERBAR LÅT!
Sitter faktiskt inte och sjunger, utan jag skriker nog mer faktiskt. Men en sjukt bra låt.
Jag rekomenderar er att lyssna på den.


Molly Sandén

Jag lägger in en vidoe för säkerhets skull. För annars kommer väl någon undan utan att ha lyssnat på den, och så ska det ju inte vara! :) Ikväll skulle vi ju egentligen äta pizza ute, och så. Men istället så bestämmde vi oss för att äta hemmagjord pizza. Jag ville ju äta det sen igår. Så vi har gjort vår första pizza nu, kebab den blev bra, kanske lite för hård, men glömde tiden. Men den är nog god ändå ska ni se!
Senare ska jag göra en skink och salami pizza också! Så den blir väl förmodligen lite bättre får jag hoppas på!
Jag ska visa er bilder på vårt konstverk senare ikväll. Vi var ju som sagt och handlade innan idag, ja det blev saker till pizzan, sen så massa gott till ikväll. Och såklart frukost och sådant.
Det ska nog bli bra, imorgon vill jag äta pytt i panna, men om det är rester kvar från pizzan äter jag det!
Nu ska jag ialla fall in på Facebook och kolla mitt café, jag har blivit lite beroende av Facebook faktiskt (a)
Hörs senare! ♥


Såhär är jag just nu, flippig och utan bekymmer! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0