lugn kväll..

Det har varit en lugn kväll som planerat. Lite med och motgångar kanske. Men det är jag nästan så van vid nu. Den senaste tiden har varit lite extra jobbig, alltid flyger in precis som om jag välkomnat det på något sätt! Men det löser sig nog ska ni se. Ikväll lagade jag skinkstek, kokt potatis och min egna hollandiesås med citron och alla möjliga kryddor i, så det blev typ citronsås, skit god faktiskt. Jag åt fruktansvärt mycket, men kan bero på att jag inte ätit något på hela dagen så. Imorgon händer väl inget speciellt skulle jag tro, melodifestivalen med bror & Hampus, med massa gottis! Bror sover inne hos oss inatt, för mamma ska inte sova hemma, så han är lite skraj. Eller ja, han klarar inte av att sova ensam. Ikväll så satt jag och Hampus och kolla på Sex and the city, för mig är det snart 10:onde gången, men den är bra. Nu så ska vi gå och lägga oss.
Min bror sa typ vid halv tolv: - May kan du väcka mig om 10 minuter?
Jag: - ja det kan jag.
Han somnar och det gick 15-20 minuter, sen väckte jag honom. Han vaknar inte, lägger inte ens märke till det.
Hampus går fram och puttar på honom, efter en stund så vaknar han till, och studdsar upp. Sen somnar han igen.
Så jag bäddade åt honom och bar honom till sängs. Bäst så! :) , men min bror är allt för söt när han är trött och vill sova men inte vågar säga något! (a)
Nu ska jag sova, ni får sova gott och drömma sött. Vi hörs imorgon igen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0