Måndag igen 100215*

Hejsan läsare!(: Hur har er helg varit? Min har varit både bra & dålig. Men det är väl så det ska vara ibland.
Man kan inte alltid ha det bra. Igår var det alla hjärtans dag, var det någon som myste till det riktigt mycket kanske?
För igår var det ialla fall en chans att kunna mysa till det ordentligt och bara visa kärlek.
Jag och familjen hade det mysigt. Eller jag, min bror och Hampus. Mamma satt ju i sitt rum som hon alltid gör.
Men vi titta på film, åt kakor & drack energidricka så det rök om det! Vi gjorde inget speciellt i och med jag är rätt pank och Hampus med. Så vi har bestämt att vi ska ut och hitta på något nästa helg istället för då får jag mina pengar. Men jag måste först betala tillbaka till mamma, för annars dödar hon mig antar jag! haha
Idag hade vi sovmorgon sen hade vi idrott vilket jag inte är med på ändå, sen efter de har vi en lång lunch.
& efter lunchen har vi en lång Information och Layout lektion, men jag hoppa över den. För det känns inte lönt att åka in där och komma lite försent för att bussarna inte passar in, och sen så måste jag ändå sluta tidigare idag för har ett möte med Socialen tillsammans med mamma. Vi ska snacka om hur vi ska få ihopa det mellan mig och mamma. Försöka jobba oss upp för att vi ska komma överens och inte ha massa stora konflikter osv. Det kommer att bli bra. Men min mamma är också lite speciell och liksom ska alltid få som hon vill, blir det inte som hon vill så ska hon liksom skicka ut mig och sånt. Liksom halv hota mig. Men hon har inte förstått att det inte skrämmer mig längre och att jag skiter i hennes jävla hot.
Jag älskar min mamma det gör jag, men ibland är hon för mycket! Ibland vill jag bara att hon ska klara sig själv.
Så vi får se hur det blir idag. Men jag ska ta det lugnt och se vad hon säger!
Ikväll händer nog inget speciellt, får se om jag hittar på något.♥


Jag & mamma. Julen 2008♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0