MELODIFESTIVALEN!!!

Nu är Melodifestivalen över, och Darin gick såklart vidare. Var lite nerväs för att han inte skulle det i och med han hade en ganska lugn låt. Men han gör en aldrig besviken! Så jag nu är jag lugn, nu är han ialla fall med i globen! (y),och det är väl det som räknas! Dock belv jag besviken röstningen, för Elin Lanto kom inte vidare. Vilket jag tyckte att hon skulle, hon var verkligen värd det! Hennes låt var grym, och hon är grym. Hennes klädesel var sjukt cool också för den delen. & hennes röst och utseende är ju inte sämre! Hon är sexig måste jag säga!
Ska jag vara helt ärlig var hon den bästa ikväll, trots att jag hejdade på Darin, men han är en idol som jag gillar länge. Men hur som helst, man kan väl inte sitta och deppa över att Elin inte gick vidare. Bara att ladda hem hennes låt och lyssna på den & skaka loss till den! ;)
& till melodifestivalen fanns massa onyttigheter på plats! Om jag känner mig tjock nu asså(a)
Nu ska jag in på Facebook och försöka komma in där, jävla klöddigt det är, man kommer inte in på spel eller nånting.
Så jag vet inte om jag skriver mer ikväll, tycker jag lagt in många inlägg idag faktiskt.
Men om jag inte skriver mer, så får ni ha det så jäkla bra. & sköt om er.
Och sist men inte minst, sov gott, dröm sött!♥


Darin- you´re out of my life


Onyttigheter är ett bra recept för en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0