Mobilinlägg

Nu prövar jag att göra ett mobilinlägg, från min nya telefon som jag har bytat med anna ikväll:), har trådlöst internet på den så jag testar att skriva ett inlägg från mobilen istället. Kom hem döms en timme sen typ, varit ute med töserna och haft jävligt roligt ikväll. Bytade bort min rosa älskade mobil med anna. Men jag trivs bra med denna med:), kommer sakna den andra men vadå då? Får pengar emellan för den andra för den är nyare och lite dyrare än denna. Vet inte vad detta är för modell men jag skriver mer imorgon när jag vaknat! Sov gott alla söta! Ska sova nu, förlåt att jag aldrig la in bilder idag heller gör det imorgon lovar er! Puss på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0