nattis :*


tummen upp för en härlig sömn nu:*

Nu är det "godnatt" som gäller för min del.
Ska upp 8 imorgon, för jag börjar vid 10. Inte tidigare än vanligt, men det är ändå rent för tidigt för mig.
Men imorgon är det torsdag sen är det bara en dag kvar, tills helgen är igång igen.
Så snabbt veckorna går! Men det är nog bra, kan jag tycka. För jag är så skoltrött, och vill bara sova bort mina dagar! Låter toppen eller hur?
Nu är det sängen som kallas för mig, imorgon är det en lång dag som väntar.
Vet inte ens vad jag ska ha på mig, men det kan jag ta imorgon bitti.
Sov nu gott sötnosar, och dröm fina drömmar.
Vi hörs imorgon garanterat! (y) , godnatt!
Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0