Nu väntar mys (a)

Nu är vi klara med maten, den gick verkligen och äta. Hur god som helst så det tackar vi för(y)
Den sista pizzan vi gjorde sist var godast tror jag, det var med skinka, ost, salami sjukt god. Det var den enda jag åt faktiskt, orkade inte med mer. Så jag kan inte säga att kebaben inte var god, för det var den säkert. Bror tyckte iallafall att den var god. Vi försökte göra så lik en riktig kebabpizza så möjligt! Men mild sås, osv.
Vi lyckades, tack för det!☺ , nu väntar bara en skön och lugnt kväll tillsammans med bror och Hampus, framför tv:en med massor av Melodifestivalen och godis och läsk! mumms på det :*
Jag blir nästan så jäkla kär när jag tänker på det. Och mamma har åkt iväg nu också för att festa loss med hennes vänner. Gjorde hon i och för sig igår också. Men även en gammal mamma behöver skoj, och ut och festa loss. Trots hennes ungar är ett hinder. Min hand blir verkligen bara värre och värre, jag vill bara hugga av den eller något. Mitt lillfinger blir bara blåare och handflatan är svullen och blå. Tyck synd om mig kanske?!
Får nog kolla upp det om det inte blir bättre.

Nu ska ni få se bilderna från vår hemgjorda pizza!☻


Kebab pizzan i ungnen, visst ser det bra ut? (a)

När den väl kom ut, och fick sig en god sås på!

Den andra pizzan, vet inte vad den kallas.
Men skinka, salami, ost på ialla fall (: god blev den.

Den blev väldigt bra när den kom ut, mycket av fettet från salami gjorde
pizzan väldigt saftig (y) riktigt nöjd med denna!

Såhär söt såg jag ut när jag var ute och skulle handla.
Nu ska jag sitta framför tv:en och kolla om jag kan beställa den nya mobilen.
& sen så ska jag titta på lilla kycklingen. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0