Ny design 100208*

Hejsan allihopa(:
Det var allt ett bra tag sedan jag skrev på denna bloggen, men nu ska jag börja med det igen.
Jag avslutade mitt bloggande här pga att jag inte kunde fixa min header och min design. Jag förstod mig aldrig på det alltså, så jag letade vidare och kolla om det fanns enkla blogg sidor, vilket som faktiskt fanns, bloggplatsen.se.
Så jag gav mig in på det, och det avr verkligen till för mig. Äntligen förstod jag allt.
Men nu så har jag en kompis som faktiskt är väldigt duktig med design och header och sådant, som gjort en fin bild till min header & en fin design till mig, vilket jag är så tacksam & glad över! ♥
Tack så mycket Alexandra!
Så nu ska jag faktiskt börja med att blogga på blogg.se igen, visst är det bra?
Tror inte jag tar bort min andra blogg, utan jag behåller den och sådant om någon vill gå in och kolla gammla inlägg och sådant! Men från och med nu skriver jag här! (:♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0