photoshop?

Ja, nu är jag hemma från den hemska skolan. Usch, jag gillar verkligen inte skolan.
Mamma har lagat maten idag, ungskyckling, och det gick ner i magen så lätt. För fy vad hungrig jag var asså.
Skit äcklig mat i skolan idag också ju, potatismos som smaka bajs, och sen korv som såg helt plastig ut.
Nu sitter jag bara här, och ögonen vill bara slockna! Så jag tror nog jag ska gå och vila en stund nu faktiskt. För jag känner hur jag börjar få ont i huvudet. Har nu efter maten suttit och gjort lite header-bilder, på Photoshop.
Tycker dock jag har börjat bli bättre (y) , nu kan jag matcha mera, men det är fortfarande lite klöddigt satt säga.
Men man lär sig! Som Alexandra har sagt till mig nu flera gånger.
Min pojkvän laddade även ner textstilar till mig under dagen, men de funkar ju inte. Det blir ju som helt vanliga textstilar som redan finns på datorn :o
Men jag orkar inte tänka mer på det nu, för nu ska jag strax göra en bild till, men samtidigt som jag skriver detta så håller mina ögon på och slockna. Så jag vilar nu, skriver mer sen. Ni får även en bild nu som jag gjort precis typ.
Kommentera så blir jag glad! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0